Şenol Güneş istifa etmeli!

Şenol Güneş’ten istifa yanıtı

Yüzümüz kalmadı

Vaka sayısında düşüş devam ediyor!

AK Partili başkanlardan Kayseri’ye tam not

Burak Elmas’tan Fatih Terim açıklaması

Aydın’da araçlar suya gömüldü

CHP Ortaca’dan ‘turizm’ çığlığı yükseldi

Vatan Partisi’nden Başkan Hürriyet’e ziyaret

Gaziantep Büyükşehir’den Gazipaşa mesaisi

Şenol Güneş istifa etmeli...

Şenol Güneş’ten istifa ya...

Yüzümüz kalmadı

Vaka sayısında düşüş deva...

AK Partili başkanlardan K...

Yükleniyor

Yükleniyor

Yükleniyor

BiP Acil Durum Butonu'na kayıtlı kişi sayısı 2 milyonu aştı

BiP Acil Durum Butonu'na kayıtlı kişi sayısı 2 milyonu aştı

ISTANBUL (AA) - Iletisim ve yasam platformu BiP, deprem ve diger dogal afet durumlarinda vatandaslarin hizli, kolay ve kesintisiz iletisim kurmasini sagliyor.

Turkcell açiklamasina göre, BiP'te bulunan "Acil Durum Butonu" ile yakinlarina ulasabilen kullanicilar, önceden belirledikleri kisilere tek tusla yardima ihtiyaci olup olmadigi bilgisini konumlari ile birlikte gönderebiliyor. Tüm operatör kullanicilarina ücretsiz verilen bu hizmet sayesinde vatandaslar, güvende olduklarini ya da yardima ihtiyaç duyduklarini istedikleri kisilere hizla haber verebiliyor.

Aralik 2019'dan bu yana BiP "Acil Durum Butonu" ile "Acil Durumda Ulasilacak Kisi" sayisini 2 milyona çikaran BiP ile 112 Acil Servis, 155 Polis ve 184 SABIM'e de erisilebiliyor.

BiP'in "Acil Durum Butonu" içerisinde yer alan "Yardim Iste" özelligiyle kullanicilar, internet erisimi yokken dahi ihtiyaç durumunda Bluetooth baglantisi üzerinden etraflarinda bulunan kisiler ile iletisime geçerek yardim isteyebiliyor. Bu özellik sayesinde acil durumlarda 300 metreye kadarki alanda Bluetooth özelligiyle sesli ya da yazili acil durum çagrisi gönderebiliyor. "Yardim Iste" özelligi sayesinde kullanicilarin telefonlarindan "Yüksek Ses" çikartarak yakinlarindaki kisilerin dikkatini çekmeleri de mümkün oluyor.


- "Vatandaslarimizin sagligi ve güvenligi her zaman birinci planda"


Açiklamada görüslerine yer verilen Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardimcisi Ataç Tansug, deprem gibi dogal afet ve acil durumlarda iletisimin son derece hayati öneme sahip oldugunu vurgulayarak, sunlari kaydetti:

"Türkiye'nin bir deprem ülkesi oldugu gerçegini her zaman hatirlamaliyiz. Bu dogrultuda tüm önlemlerimizi almanin yani sira yüksek teknolojimiz sayesinde ihtiyaç aninda vatandaslarimizin hep yanlarinda olmayi sürdürüyoruz. Vatandaslarimizin sagligi ve güvenligi bizim için her zaman birinci öncelik. BiP kullanicilarinin acil durumlarda sevdikleriyle kesintisiz haberlesebilmeleri için gelistirdigimiz Acil Durum Butonu ile tüm operatör kullanicilarinin durumlarini konumlari ile birlikte sevdikleriyle kolayca paylasabilmelerini sagliyoruz.

Gelistirdigimiz 'Yardim Iste' özelligi sayesinde Bluetooth teknolojisini kullanarak kullanicilarimizin etrafindaki kisilere internet erisimi olmasa dahi ulasmalari mümkün. Bu özellik ile acil durum ve dogal afet durumlarinda daha fazla vatandasimizin güvende kalmasini saglamayi amaçliyoruz."

BiP Acil Durum Butonu ile acil durumlarda operatör fark etmeksizin kesintisiz iletisim sunan BiP, AppStore ve GooglePlay'den indirilebiliyor.