Aydın'da 3.9 deprem oldu

TGF Genel Başkanı Karaca, Yerel Medya Çalıştayı’nda konuştu: “Örgütler birlikte hareket etmelidir”

Kocaeli Gölcük'te asfalt çalışması

İGF’nin medyalara reklam desteği ödemeleri başladı

Manisa'da Demirci HİS Göleti yapımı

Manisa Büyükşehir'den sportif 'Hedef' ziyareti

Kocaeli Büyükşehir'de 2700 üreticiye tohum desteği

Borusan geleceğin mühendislerine destek oluyor

Coşkunöz'ün Let-X İSG programı ISAF'ta görücüye çıktı

Muğla'da "Sen de Gel Down Kafe"

Aydın'da 3.9 deprem oldu

TGF Genel Başkanı Karaca...

Kocaeli Gölcük'te asfalt ...

İGF’nin medyalara reklam ...

Manisa'da Demirci HİS Göl...

Yükleniyor

Yükleniyor

Yükleniyor

-Marmarabirlik ihracatta 7. ödülünü aldı

-Marmarabirlik ihracatta 7. ödülünü aldı

BURSA (İGFA) - Marmarabirlik, 60 ülkeye yapmış olduğu 9 bin ton ihracat ile  Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) 2020 yılı ihracat şampiyonları listesinde zeytin ve zeytinyağı sektöründe 7’inci kez ihracat şampiyonu oldu. TİM tarafından düzenlenen ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın da  katıldığı ödül töreninde, Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa’ya ihracat şampiyonluğu ödülünü Ticaret Bakanı Mehmet Muş ve TİM Başkanı İsmail Gülle verdi. Ödülü üretici ortaklar adına aldığını belirten Asa, “İhracattaki başarımızı  daha da artıracağına inandığımız bu ödülü  almak bize büyük mutluluk ve güç  vermiştir. Bu başarıya ekip çalışmasıyla ulaştık. Çalışma arkadaşlarıma, 30 bin zeytin üreticisi ortak adına teşekkür ediyorum. Marmarabirlik’in geleceği aydınlıktır” dedi Marmarabirlik’in son 10 yılda ihracatta geldiği noktayı Başkan Asa şu sözlerle özetledi: “Bugüne kadar ihracatı Marmarabirlik’in geleceği olarak gördük.İhracatımız  2010 yılı öncesi 4 bin tonlar seviyesindeyken, 2020 yılında 9 bin ton olarak gerçekleşmesi ve 2011 yılından bu yana aldığımız ödüller ihracata verilen önemin bir göstergesidir. Pandemi nedeniyle birçok sektörde ihracatta sıkıntı yaşanırken, Marmarabirlik bu dönemde ihracatını artırmayı başarmıştır. Bir önceki yıla göre ihracatta miktar olarak  % 25 büyüme gerçekleşmiştir. Toplam ciromuzun % 25’lik kısmını ihracat oluşturmaktadır.” Yurtiçi ve yurtdışı pazar payını sürekli artıran Marmarabirlik’in  global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerlediğini  belirten Asa, “Hedefimiz  ihracat yaptığımız 60 ülkede etnik  pazar dışında da tercih edilen marka olmaktır. Birçok ülkede ulusal zincir mağazalarının rafında Marmarabirlik ürünleri yer almaktadır. Almanya'da Lidl ve Real, Rusya’da Azbuka Vkusa ve Magnet, Özbekistan’da Korzinka, Avusturya’da Penny,Ukrayna’da Auchan ve Novus, Hollanda’da Alberthein, İsviçre’de Migros, Avustralya’da Coles Mayer, Kırım’da da Yabloko, Klever ve Toçka ulusal zincir marketler olmak üzere, ürünlerimiz farklı ülkelerde önemli market zincirlerin raflarında yer almış, bu da Birliğimize yeni  bir ivme kazandırmıştır. Cumhuriyetimizin kuruluşunun 100.yılında  10 bin ton / 30 milyon dolar ihracat yapmayı hedefliyoruz” dedi.